找回密碼
 立即註冊
搜索
查看: 2425|回覆: 0

4連...粒子砲

[複製鏈接]
發表於 2002-10-25 20:04:53 | 顯示全部樓層 |閲讀模式
4連...粒子砲 升多一level會變左咩?

e.g.     ->機槍手腕->機槍手腕NT



咁佢會變左咩?
您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 立即註冊

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|排行榜|eGameX

GMT+8, 2026-6-27 06:39 , Processed in 0.007781 second(s), 6 queries , Gzip On, Redis On.

Powered by Discuz! X5.0

© 2001-2026 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表